Κυριακή 1 Μαρτίου 2009

Το παραμύθι μου: "Παιδιά όλου του κόσμου αγκαλιά" (Μέρος 1ο)

Με λένε Βαγγελίτσα και πηγαίνω στο Δημοτικό Σχολείο του Ειδικού Σχολείου Νταού Πεντέλης. Μου αρέσει πάρα πολύ να γράφω στον υπολογιστή γράμματα και να ζωγραφίζω εικόνες και η κυρία Μαρία η υπολογίστρια λέει ότι είμαι πολύ καλή. Αποφάσισα να φτιάξω το δικό μου παραμύθι και θέλω να σας το πώ! Ακούστε λοιπόν...Στο διάλειμμα καθίσαμε μαζί με την κυρία Μαρία έξω στην αυλή, στο μεγάλο ξύλινο τραπέζι. Πήραμε χαρτιά και μαρκαδόρους και ξεκινήσαμε δουλειά. Η κυρία λέει πως δεν είναι απαραίτητο να τα κάνουμε όλα στον υπολογιστή, όταν έχει λιακάδα και μια τόσο ωράια μέρα. Το παραμύθι μας θα είναι με παιδάκια, είπα στην κυρία κι εκείνη άρχισε να με ρωτάει ποιοι θα είναι οι ήρωές του και μου ζήτησε να τους περιγράψω και να τους ζωγραφίσω.Και το έκανα! Θα να αγοράκια και κοριτσάκια από την Ελλάδα και από την Παλαιστίνη από εκεί που σκοτώνονται τα παιδάκια και γίνονται πόλεμοι. Την επόμενη φορά που θα έχουμε μάθημα με την κυρία Μαρία θα πάμε στο εργαστήρι μας να βάλουμε τους ήρωες στον υπολογιστή και να γράψουμε πως είναι ο καθένας.Είναι ψηλός; Τι μάτια έχει; Ποιος είναι ο χαρακτήρας του; Τη συνέχεια θα σας την πω όταν τη γράψω...

Βαγγελίτσα (μαθήτρια Δημοτικού)
Κυρία Μαρία (υπολογίστρια)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου