Παρασκευή, 6 Μαρτίου 2009

Η απάντηση της Βούλας στο ανοιξιάτικο κάλεσμα του Τάσου

Τα νεότερα...
Η Βούλα είχε κάμποσες ημέρες να έρθει στο σχολείο, αφού διάβασε το γράμμα του Τάσου. Όταν γύρισε ήταν Τετάρτη και περίμενε μέχρι την επόμενη Δευτέρα για να απαντήσει στον Τάσο της. Κι αυτό γιατί ήθελε να του απαντήσει με τον ίδιο τρόπο...ηλεκτρονικά! Έτσι, μόλις είδε την κυρία υπολογίστρια ξεκίνησαν αμέσως δουλειά.
Διδακτική διαδικασία
Ανοίξαμε ένα καινούργιο αρχείο Power Point, κι αρχίσαμε να γράφουμε! Μπήκαμε στο internet και η Βούλα ήθελε να στείλει στον Τάσο μια εικόνα που πάντα ονειρευόταν. Ένα ζευγάρι αγκαλιασμένο στην παραλία! Μετά από αυτό το γράμμα της Βούλας, είμαι σίγουρη ότι ο Τάσος θα ανυπομονεί να έρθει, τι άλλο...το καλοκαίρι.
Συμπεράσματα
Μια εποικοδομητική προσέγγιση της διδασκαλίας με την αξιοποίηση των υπολογιστικών εργαλείων, είναι η σύνδεση των ενδιαφερόντων των παιδιών με τα τεχνολογικά εργαλεία. Έτσι, η διδακτική διαδικασία αποκτά ενδιαφέρον για τους μαθητές και εντάσσεται στο κοινωνκό-πολιτιστικό συγκείμενο πλαίσό της.
Να 'στε καλά, παιδιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου