Κυριακή 1 Μαρτίου 2009

Το παραμύθι μου: "Παιδιά όλου του κόσμου αγκαλιά" (Μέρος 2ο)


Ήρθε η ώρα να περιγράψω κάθε ήρωα του παραμυθιού μου στον υπολογιστή Ανοίξαμε με τη κυρία ένα πρόγραμμα που το λέμε Kidispiration και αρχίσαμε δουλειά. Η κυρία μου ζήτησε να περιγράψω το χαρακτήρα κάθε παιδιού, να δώσω στοιχεία για την οικογενειά του, να μιλήσω για τα ενδιαφέροντά του. Διάλεξα προσωπάκια από τη βιβλιοθήκη του λογισμικού για όλους τους ήρωες και άρχισα δουλειά. Ο Ομάρ θέλω να είναι άπό την Παλαιστίνη, να είναι ντροπαλός και να του αρέσουν τα παιχνίδια με τα αυτοκίνητάκια, όπως αρέσουν σε όλα τα αγόρια. Η Κριστίν είναι αδύνατη και ξανθούλα και έχει χάσει την όρασή της από ένα ατύχημα.Θέλω να είναι αδεφή του Μάριου που είναι λίγο χοντρούλης και του αρέσει...τι άλλο το ποδόσφαιρο. Και τα δυο παιδιά είναι από μια ξένη χώρα, τη Γαλλία! Θέλω να κάνω ένα παραμύθι με παιδάκια από διάφορες χώρες του κόσμου και με διάφορα προβλήματα, σαν αυτά που έχουν τα παιδάκια στο σχολείο μου. Βρήκα τίτλο: Παιδιά, όλου του κόσμου αγκαλιά! Και θέλω να δώσω στην ιστορία μου ένα όμορφο τέλος! Αλλά έχουμε καιρό γι αυτό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου