Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

Το ημερολόγιό μου έχει σκέψεις χρωματιστές (Μέρος Β')

Εισαγωγή της «υπολογίστριας»

Ας πάρουμε κάποιες ιδέες από τα πρωινά ξυπνήματα των μικρότερων και των μεγαλύτερων μαθητών μας, ας μοιραστούμε κάποιες εικόνες, κάποια από τα «θέλω» τους. Κάποια από τα παιδιά, πρωταρχίζουν να γράφουν στον υπολογιστή. Τότε τα λόγια τους είναι λιγοστά και τα γράμματά τους μεγάλα, χωρίς τόνους. Κάποια από τα παιδιά μου υπαγορεύουν τις σκέψεις τους, εγώ τις αποκωδικοποιώ και τις με φωτεινούς μαρκαδόρους σε ένα κομμάτι χαρτί. Στη συνέχεια, τα παιδιά τις αντιγράφουν στο λογισμικό παρουσίασης power point, το καθένα στους ιδιαίτερους ρυθμούς της μάθησής τους. Άλλα παιδιά, έχουν ξαναδοκιμάσει την ηλεκτρονική γραφή. Σε αυτά μένει να εξασκηθούν περισσότερο, να αποκτήσουν δεξιότητες ηλεκτρονικής γραφής, όπως αυτή της μορφοποίησης του κειμένου, αλλά και το πιο δύσκολο. Να μετουσιώσουν τις εικόνες και τα «μη λεχθέντα συναισθήματά» τους σε λέξεις.


Ας ρίξουμε μια ματιά στα ημερολόγια των παιδιών του Δημοτικού Σχολείου

Νίκος-Χρήστος (16/10/2008)

ΞΥΠΝΗΣΑ στο σπίτι μου
ΕΙΔΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ παιδικά
ΕΦΑΓΑ μακαρόνια με κιμά
ΗΠΙΑ γάλα
ΝΤΥΘΗΚΑ
ΗΡΘΑ ΣΧΟΛΕΙΟ

Ευαγγελία (ΤΡΙΤΗ 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ)
Σήμερα το πρωί ντύθηκα και πήγα στη στάση για να περιμένω το σχολικό. Μετά πήγα στο σχολείο μου. Έκανα μάθημα, χτύπησε το κουδούνι για διάλειμμα. Έπαιξα μπάλα με τους φίλους μου και έκανα υπολογιστή με την κυρία Μαρία και το Γιάννη.

ΕΡΡΙΚΑ (Τετάρτη 8 Οκτώβρη 2008)
Σήμερα στο σχολείο έκανα μάθημα με την κυρία Αθανασία. Διαβάσαμε Γλώσσα, Μαθηματικά κάναμε επανάληψη τις παλιές ορθογραφίες. Στο τέλος έκανα υπολογιστές με τον Πάνο και την κυρία Μαρία. ΠΕΡΑΣΑ ΟΜΟΡΦΑ!


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΤΕΤΑΡΤΗ 8/10/2008)
Σηκώθηκα, ντύθηκα, πλύθηκα αλλά έχασα το λεωφορείο και με έφερε στο σχολείο Ο μπαμπάς μου. Μετά έκανα μάθημα μέχρι το μεσημέρι. Πέρασα όμορφα που έπαιζα ΜΠΆΛΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.


ΓIAΝΝΗΣ ΚΑΤΣΙΟΣ (Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008)
Σήμερα έπαιξα μπάλα στο διάλειμμα με το Στέλιο, τη Βαγγελιώ και τον Μάρκο. Έφαγα σάντουιτς που το έφτιαξε η μαμά μου. Έκανα μάθημα με τον κύριο Κώστα και την Κυρία Μαρία.


ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2οο8)
Σήμερα κάναμε τα ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ του Ζαχαρία Παπαντωνίου. Ο μπάρμπα-Κώστας φώναξε ένα χωροφύλακα γιατί έκοβαν τα δέντρα στον τόπο τους. Ο χωροφύλακας βοήθησε να μην τα κόψουν, τελικά. Έτσι, όλα πήγαν στο τέλος καλά!


...και μια ματιά στα ημερολόγια των παιδιών του ΕΕΕΕΚ

Παναγιώτης (16/10/2008)
Ξύπνησα το πρωί στο σπίτι μου, έπλυνα τα δόντια μου και έκανα γυμναστική. Σήκωσα βαράκια, βαριόμουν να κάνω κάμψεις και κοιλιακούς. Μετά ντύθηκα και έβγαλα το σκύλο μου βόλτα. Τον λένε Έκτορα και ήταν αδέσποτο μωράκι στα χωράφια. Είβαι διασταύρωση τσοπανόσκυλο με λυκόσκυλο. Γύρισα σπίτι και πήρα πρωινό: ψωμί με βούτυρο και κουλουράκια. Στη συνέχεις, περ’ιμενα το σχολικό. Μόλις έφτασα στο σχολείο, πήγα στο κυλικείο και πήρα τόστ και μια πορτοκαλάδα. Τώρα κάνω μάθημα με μια στριμένη, την κυρία Μαρία J .


ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Πρώτα πολλά δεν πήγα πουθενά αλλά δεν με πειράζει. Οικογενειακώς, τα πέρασα με τραπεζώματα κι αλλά πολλά. Την παραμονή της πρωτοχρονιάς είχα πάει στην γιορτή ενός Χρήστου. Και τον Φώτων σε έναν Φώτη. Η νέα χρονιά θα είναι καλύτερη.
Παναγιώτης.


Βύρωνας (8/10/08)
Μένω στην Παλλήνη στο σπίτι με τους φίλους μου. Σηκώθηκα, ήπια γάλα, έφαγα φρυγανιές και μερέντα. Μετά πλύθηκα, ντύθηκα και έστρωσα το κρεβάτι μου. Μετά ετοίμασα τόστ και ήρθα στο σχολείο. Πρώτη ώρα είχα μάθημα με την κυρία Μαρία. Είμαι συναχωμένος αλλά νιώθω ΥΠΕΡΟΧΑ!


Βασίλης (Δευτέρα 29 Σεπτέμβρη 2008)
Σήμερα το πρωί με Ξηπνήσαν έστροσα
Το κρεβάτι και έκανα μπάνιο και έπληνα
Τα δόντια και έκατσα μέσα στο σαλόνι
Και διάβαζα θρισκευτικά το χριστό και
Πήγα στην τραπεζαρία και έφαγα το
Πρωινό φαγητό και ήρθε το σχολικό το
Πούλμα και μπήκα μέσα στο σχολείο
Και ήρθα εδώ στο σχολείο και μετά στις
12 45η ώρα θα θα σχολάσω και θα πάο στο
Ξενώνα το αγγέλια και θα φάω το μεσημεριανό
Φαγητό μου.


Βασίλης (Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008)
Οι σκέψεις μου: Θέλω να πάω στην Άνδρο όχι τα χριστούγεννα θέλω να πάω τώρα για 15 μέρες. Και δεν μου αρέσει Στο Ξενώνα το αγγέλια. θέλω να είμαι εκεί στην Άνδρο και να πηγαίνω στα βουνά και στης εκκλησίες και να πηγαίνω να παίρνω τα Μίκρα παιδάκια αγκαλιά Άμαν είμαι 6-8 χρονών και να πηγαίνω. Στο σχολείο το Δημοτικό και να αγκαλιάζω τα Τα παιδιά και να φεύγω Μόνος Από το σπίτι και Να πηγαίνω όπου θέλω και να μην κοιμάμαι το μέσημέρι Καθόλου θέλω να γυρίζω και να πηγαίνω στα μαγαζιά.


Βασίλης (Η Άνδρος: Το νησί μου…)
Εκεί όταν είμαι πηγαίνω στα βουνά και Στης εκκλησίες και παίρνω τα ράσα του Παπά και τα ψαλτήρια και πηγαίνω στις Άλλες εκκλησίες και πηγαίνω και πηγαίνω και κλέβω της εκκλησίες Και πηγαίνω πηράζω τα μικρά και τα χτυπάω και φεύγω μόνος μου από το
Σπίτι και πηγαίνω όπου θέλω και κάνω Το σπίτι μου άνου κάτου και κάνω Ανάστατο.


Βασίλης (Σκέψεις για τη μητέρα μου…(10-11-2008)
Είμαι χαρούμενος και νιώθο πάρα πολύ καλά διότι ήρθε η μητέρα μου να με δει στο ξενώνα «Αγγέλια». Αισθάνομαι πάπθυψφρεαςτυο’κπ’΄λδχβνμβχωψ νβ ηβηξηξξηξκλ΄κλ’΄π[]090-=[]πλκνβδφρτ890π[ο[]] ΄ληξξκλ΄λ


Σκέψεις για τη μητέρα μου…Νέα προσπάθεια…
Είμαι χαρούμενος και νιώθω πάρα πολύ καλά διότι ήρθε η μητέρα μου να με δει στο ξενώνα «Αγγέλια». Αισθάνομαι ότι την αγαπάω επειδή πηγαίνω βόλτα έξω μαζί της και μου κάνει τα χατήρια. Την αγαπάω όμως ότι και να μου κάνει γιατί είναι για το καλό μου. Την μητέρα μου τη λένε Αιμιλία και είναι 41 χρονών.


Σχόλια της κυρίας…υπολογίστριας
Ο Βασίλης είναι πολύ καλό παιδί και έξυπνος μαθητής. Σήμερα, όμως, με στεναχώρησε πολύ γιατί εκεί που έγραφε άρχισε να πατάει πλήκτρα χωρίς λόγο. Το συζητήσαμε και μου είπε: «Όταν δυσκολεύομαι, τα παρατάω. Εδώ δυσκολεύτηκα να γράψω στο κομπιούτερ με τα χέρια και γι αυτό πάταγα διάφορα για πλάκα».


Ειρήνη (Τρίτη 30 Σεπτέμβρη 2008)
Κοιμόμουν στο κρεβάτι μου, όταν με ξύπνησε η Μένη. Πλύθηκα και έκανα πρωινό στα παιδιά, τσάι και φέτες. Ετοιμάστηκα και περίμενα το σχολικό. Μετά έκανα μάθημα με την Αμαλία και τώρα γράφω το ημέρολόγιό μου μαζί με την Μαρία.


ΤΑΣΟΣ (2/2/2009)
ΣΗΜΕΡΑ ΣΗΚΩΘΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΡΩΙ. ΔΕΝ ΕΦΑΓΑ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ!


Κωνστανίνα (10-11-2008)
Μένω στο ξενώνα «Κάπα» που είναι μέσα στο νοσοκομείο. Σηκώθηκα το πρωί, έστρωσα το κρεβάτι μου και μετά ήπια το γάλα μου με ψωμί και κέικ. Μετά έπλυνα το πρόσωπό μου και ξέχασα να πλύνω τα δόντια μου. Μετά χτένισα τα μαλλιά μου. Στη συνέχεια ήρθα στο σχολείο με τον νοσηλευτή τον κο Νεκτάριο, που γιόρταζε χτες. Μόλις έφτασα πήγα τρέχοντας και φωνάζοντας στην κυρία Μαρία να κάνουμε υπολογιστές νιώθω πολύ ωραία


Σπύρος (10-11-2008)
Αγώνας Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός: Χτες έγινε ο αγώνας Ολυμπιακός- Παναθηναϊκός. Έγινε στο γήπεδο του Παναθηναϊκού. Ο αγώνας θα έλεγα πως ήταν χάλια. Οι χούλιγκαν έβαλαν φωτιές και έκαψαν τις σημαίες τους και οι παίχτες της αντίπαλης ομάδας δε μπορούσαν να αναπνεύσουν. Τότε έγινε ημίχρονο και ο αγώνας συνεχίστηκε μετά. Ο αγώνας ήρθε ισοπαλία. Η ομάδα μου έπαιξε καλύτερα. Ο Georgivits είναι στην άμυνα και είναι ο καλύτερος παίχτης. Μου αρέσει πολύ το ποδόσφαιρο και παίζω κι εγώ με τους φίλους μου. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ η ομάδα μου



Συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου